Krajobrazy - kilka moich prac

..................................................................................................................................................................
Udało mi się wygospodarować chwilkę wolnego czasu i wrociłem do swoich straszych prac. Zdjęć krajobrazowych. Wkońcu od krajobrazów zaczeła się cała moja przygoda z fotografią. Dlatego, chciałbym aby również krajobrazy zajeły trochę miesjca na tym portfolio :)
..................................................................................................................................................................



To jest moje ulubione zdjęcie, zatyułowałem je "Światełko w tunelu"









Zdjęcie słynnej ostatnio Śnieżki w Karkonoszach, gdzie byłem w odwiedzinach u Siostry. Zaskoczyła nas sroga zima już na początku listopada. Widoki były przepiękne, jakby sceneria wyjęta z Bajki o Królowej Śniegu. Zdjęcie ma swoją historię, nieraz o nie wałczyłem - gdyż parę razy zdarzyło się, że ktoś posłużył się nim bez mojej zgody. Zaznaczam jest to zdjęcie mojego autorstwa.





Musiałem wstawić to zdjęcie, gdyż zostało ono opublikowane na łamach miesięcznika Digital Foto Video w październiku 2009 r i poddane konstruktywnej krytyce. Oto jej treść "Choć pewnie jestem w mniejszości, uwielbiam takie zdjęcia. Mocny kolor, wyraźna faktura, prosta kompozycja - to wszystko, czego mi potrzeba w fotografiach krajobrazu. Resztę można sobie przecież dopowiedzieć. Tu mamy do czynienia z kadrem prawie doskonałym. Może przesunąłbym "przerwę" u góry nieco bardziej w prawo, ale i tak jest nieźle."







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz